Aftellen - Reisverslag uit Sprundel, Nederland van Mariëlle Blom - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Sprundel, Nederland van Mariëlle Blom - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

13 Augustus 2012 | Nederland, Sprundel

Lieve familie en vrienden,

De vakantie is voorbij gevlogen en over anderhalve week, woensdag 22 augustus vertrek ik dan echt naar Zuid-Afrika.
Na een lange procedure van een medische keuring tot een verklaring van goed gedrag heb ik vandaag met succes mijn visum kunnen aanvragen bij de ambassade in Den Haag, dit tot mijn grote opluchting!
Deze kan ik maandag voor ik vertrek weer ophalen en mag dan met zekerheid zeggen dat ik legaal in Zuid-Afrika kan verblijven ;)
Ik vlieg samen met Iris, een meisje van school die ook stage gaat lopen in Johannesburg. Onze stage begint 3 september wat betekend dat we nog 1,5 week hebben om alles te ontdekken en ons thuis te gaan voelen! Ik kijk heel erg uit naar mijn stage en heb er heel veel zin in. Ik probeer jullie via deze weg zoveel mogelijk op de hoogte te houden en daarnaast natuurlijk contact te houden via skype, mail, whatsapp, facebook etc.
Maar zondag ga ik nog even genieten van mijn afscheidsfeestje!

Heel veel liefs, nu nog uit Nederland!

  • 22 Augustus 2012 - 14:56

    Conny,Gerda Sander En Vera Blom :

    Vandaag echt vertrokken ,hopelijk verloopt de reis voorspoedig ,we wensen je heel veel succes maar ook heel veel plezier !!!
    Dit ga je nooit meer vergeten

  • 23 Augustus 2012 - 21:15

    Lian:

    Heei Mariëlle, je vlucht is iig goed verlopen. Nu begint het pas echt.

  • 23 Augustus 2012 - 21:20

    Lian:

    Eerst nog ff wennen en alles ontdekken. We zijn benieuwd naar je verhalen en foto's. Geniet ervan. Liefs van Elvira, Kees & Lian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 12732

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2012 - 05 Februari 2013

Stage Johannesburg

24 Augustus 2013 - 21 Januari 2013

San Sebastian

Landen bezocht: